projektredovisning imorgon

som rubriken lyder,
idag fick vi sista uppgiften på projektet och imorgon är det projektredovsning (oh my god!). daniel som jag ska redovisa för, åkte på skol-DM när vi skulle träna så jag har inte en aning om hur det kmr gå! jag får väl göra så gott jag kan och så får vi se hur han hanterar sin del..
Vi ska redovisa för ett tjugotal personer, och tre av dom vill jag inte ha i lokalen. En tjej speciellt, som vart riktigt elak på gymnastiken idag. Vi hade nämligen bolllekar och så fort jag fick bollen, skrek hon att jag sög. kanske var det för att hon var i motståndarlaget och sa taskiga saker till alla, men jag hatar sånt beteende. usch fula fjortis!

i eftermiddag är det stallet som gäller, undrar vad vi ska göra? och vem jag får rida på.. jag tippar på william! men det börjar gå sakta framåt för oss, så att jag får se vad som händer.

mormor och morfar kmr strax och då ska vi fika.
jag kanske langar ett inlägg ikväll, not sure.
hoppas ni haft en trevlig dag? love! /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0