inte skrivit på ett bra tag!

som rubriken lyder, jag ursäktar mig men det känns ändå som att inga läser i allafall, so what's the point?

om ni nu nödvändigtvis måste veta vad jag har gjort idag, så har jag "pluggat" med min enormt seriösa projektgrupp bestående av Karin, Daniel, Simon, August, Emma och jag. Jag skrattar typ hela tiden och vi får inte så himla mkt gjort. Men eftersom att dom andra går i åttan & nian så får dom ta sig i kragen ibland och göra ngt, fast det blir mest jag och Karin som gör the hard work.. Skärp er! haha.

På eftermiddagen kollade vi på filmen "Super Size Me", om en kille som äter bara mcdonaldsmat i 30 dagar. Riktigt jävla äckligt om jag får säga det själv. Amerika har världens fetaste personer, usch!
Men när jag kom hem var jag ändå sugen på en billypizza så jag åt det, fast det är ett big NO!

Om ett tag ska jag sticka iväg till stallet. Har ju börjat rida på grimsta sen några veckor tillbaka, tillsammans med mamma (dock inte i samma grupp). Undra om jag får rida William? Har ju gått asdåligt på han!

Nu har jag typ skrivkramp, haha. Eftersom vi har hälsoprojekt så har vi gympa varje dag. Igår var det fys & idag var det bollsporter. Är inte särskilt bra på ngt av det, och med våran flummiga grupp, blir det inte lättare.

Nu ska jag msn:a och playahead:a lite, haha.
Ha det bra,
All kärlek !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0