innan jag dör..

Innan jag dör ska jag hinna göra detta;

[x] Bli av med oskulden
[ ] Kyssa en av motsatt kön
[ ] Skriva en egen låt och uppträda i melofifestivalen
[x] Starta ett bråk för att sedan gå därifrån
[x] Starta ett bråk och slå någon blodig
[ ] Egga drottningholmsslott
[ ] Sitta i fängelse
[ ] Råna ett snabbköp
[x]  Skaffa minst två barn
[x] Gifta mig
[ ] Ha ett askungebröllop
[x] Lära mina barn svära
[x] Säga upp mig och byta jobb
[] Hoppa av gymnasiet
[x] Skälla på mina barn (om jag har några)
[ ] Läsa minst 30 böcker
[ ] Segla jorden runt
[x] Kryssa i Karibien
[x] Dö naturligt (inte ta livet av mig)

Lite galna frågor, men ändå lite skoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0