godkväll !

godkväll gott folk!

idag hade vi projektarbete med min grym härliga projektgrup. det gick bra. på gympan blev vi bara 4 stycken från gruppen eftersom man har små stationer projektgrupper var för sig. en station hette handbrottning och gick ut på att man skulle  genom att hålla varandras han försöka dra knuffa eller skaka sin motspelare ur balans.
jag förlorade mot simon men vann mot karin, och när jag slutligen skulle köra mot august, haha ja då gick det som det gock. när han inte riktigt var med stupade jag hela min tyng bakåt i hopp om att få han ur balans. men det hela slutade med att jag fick hela august över mig (går i 9:an och spelar amerikanske fotboll)  och vi låg på golvet och sprattlade. kan tänkas vara en pinsam situation men det hela var riktigt roligt! jag vet inte riktigt vem som vann där..

vi slutade tolv, så jag och flickorna åt lunch på subway vid coop, riktigt gott!

nicole och jag taggade hem till mig, men hon gick hem redan fem för hennes kusin skulle komma & jag skulle städa, gah!
det blev bra till sist och vi åt pommes och korv till middag, múms!
fredag idag, betyder helg. ser fram emot nästa veckas projekt.

all kärlek, jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0