första dan på andra projektveckan

tjena,

dagen har gått otroligt snabbt! förutom sista timmen då det var promenad, fast jag tog bussen sista biten!
karin och emma jobbade tillsammans och jag jobbade med simon. august och daniel vet jag inte vad dom pysslade med.. men jag och simon fick i allafall mycket gjort! dagens uppgift för oss var att skriva ett tränings- och kostschema för en kille som tagit sig upp ur drogträsket. det var faktiskt ganska roligt.
dessutom ska jag redovisa hälsoprojektet med daniel, vilket är en stor nitlott. hade helst sett mig och karin i den situationen, men jag får göra mitt bästa, och han får ju betyg och allt..

när jag kom hem t jag toast och drack oboy, middagen bestod av pasta med en god sås till :)

imorgon ska man ha med sig gympakläder igen, imorgon och restan av veckan vill säga.

obs! måste bara säga att blondinbellas blogg är totalt meningslös!
ha det bra, all kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0