dåligt samvete

tredje inläget idag, men vafan, måste få detta ur mig..

jag gick inte på ridningen idag, den börjar snart och jag har riktigt dåligt samvete för jag har ingen anledning att inte gå, jag vill bara inte. det har blivit så när jag har bytt stall, ridningen känns inte alls lika kul längre. jag saknar mina gamla vänner från eneby och ibland vill jag bara gråta på ridlektionerna på grimsta.
varför slutar jag inte? därför, jag har inget liv utan hästarna. jag vill ju ha ett yrke som har med hästar att göra, ridningen är en stor del av mitt liv.

jag måste skärpa mig, ge grimsta & deras fina hästar en chans. på riktigt.
jag saknar er mulle & crimson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0