basket


HELLO,

detta är ett blogginlägg från gårdagen, som inte lyckades uppdateras då.

som ni kanske vet slutade jag spela basket i vintras, men mina gamla brudar hade tagit sig till b-final idag och jag är riktigt stolt! jag vet inte hur det gick för dom, men det ska jag minsann ta reda på!


faktum är att jag tittat på robbans basket hela helgen, blackecupen. en anledning till att jag tittade var ju för att få se alla hans vältränade snyggis-lagkamrater, men oxå för att deras matcher är grymt spännande.
dom som annars brukar vara riktigt duktiga vann bara en av alla matcher i helgen, riktigt tråkigt!
de mötte oxå ett litauiskt lag, KAUNAS, som tog hem hela cupen.. jag ska förresten åka till litauen med grabbarna och kolla när dom blir nermosade av liatuens unga herrar. ska blir roligt!


idag ringde klockan kvart över åtta,SNARK! halv tio skulle jag vara på stallet och bygga terränghinder i skogen inför tävlingen 28/9. som tur var sken solen på oss mest hela tiden.

elin, anton, lena & anders var här i helgen och kollade på två av robbans matcher, kul!

imorgon är det skola, jag ser faktiskt fram emot det, konstigt va? men min projektgrupp är helt underbar! haha!


JUST DET! eftersom min mobil är inne på lagning kmr inga foton framöver. tråkigt, jag vet!


nu luktar det gott nerifrån kökte så kanske ska kila ner?
hoppas ni haft en bra helg,
all kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0