skoltrött

hej,
okej min nolärare är ganska schysst, ulrika, men själva ämnet är dötrist. plus att vi har det i nittiofem minuter utan paus två gånger i veckan. låter det lite? det är det inte ..
jag har gått i skolan i två månader ungefär och är redan sjukt skoltrött. tur att man har underbara vänner och roliga människor där som förgyller dagen. för vinstagård är helt olikt nälstaskolan. här är stämningen mycket trevligare och de flesta, förutom jakob det äckliga hatobjektet, är väldigt schyssta!
tusen pussar på farida sofia jenna nicole melissa och johanna för att dom tar mig genom dagen!

vill du veta lite om min dag?
jag började 9.05, och piggades upp av dubbeltimme fysik, suck!
sedan en timmes matte med karwan, jag gjorde nog hela två uppgifter, skärpning!
efter matten var det lunch: korvstroganoff. jag åt inte den äckliga grytan.
väl uppe i klassrummet igen hade vi livskunskap, helt okej, förutom att jag fick utbrott på jakob.
sedan var det dags för EA/SVA, det vill säga eget arbete och svenska 2 för dom korkade (jakob igen).
slutade dagen med 45 minuters läsning som utbyttes mot datatid eftersom min lärare hade 0 koll.

helt okej dag, förutom dom två första timmarna.
imorgon börjar jag tio över nio och slutar 13.10, UNDERBART!
ska hänga tvätt och plugga no & matte nu.. suck!


pussen!

Kommentarer
Postat av: ebba

hatämne no!

2008-10-01 @ 21:59:47
URL: http://litebusig.blogg.se/
Postat av: Sofia

Höjdpunkten på dagen var utbrottet mot Jakob! :)xd

<3

2008-10-03 @ 21:51:52
Postat av: jenny

nehe du sofia det var fan det värsta!

den jävla skitungen!

2008-10-07 @ 19:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0