kryssning!

Hej alla söta!
Igår kom jag hem från en kryssning med den underbara båten Birka Paradise. Jag åkte tillsammans med bästa vännen Lisa, och ni anar inte vilket minne det är! Där var det verkligen lätt att skaffa vänner när småtimmarna kröp sig på. För lite påtända, vänliga killar och tjeje är så enkelt att prata med.. Vi samlade ihop ett litet gäng där på kvällen bestående av mig Lisa, Sofie,En tjej utan namn ,Nette, Anton, killen i svart skjorta, Emil och Tobias.
Jag tyckte helt klart mest om Anton, pluset var att han var så himla gullig också, icke rökande! :) Jag skämde ut mig lite framför honom, för han hade byxorna uppdragna på ett ben och tvärtom på det andra, så jag slängde ur mig kommentaren; vad fint du har byxorna! (med en ironisk ton) självklart trodde jag att det var för att han var full och inte hade koll, men han var inte speciellt påtänd och hade byxorna efter "freerunning stil". sen förklarade han för mig ett tag vad freerunning är, men ska jag vara ärlig så minns jag inte ett ord av vad han sa, pinsamt! Men i övrigt gick det bra att prata med han, 17 år också den sötnosen! :)
Morgonen (efter natten) tillbringade vi med Emil och Tobias. Vi pratade jättemkt, hjälpte en full gubbe vid namn Urban till muggen, sa godnatt och sågs inte igen nästa dag. Jag tror att dom inte vågade visa sig, för båda hade gjort en hel del pinsamma saker under kvällen.
Jag ska dra en liten historia som utspelade sig på däck mellan Tobias och Nette. Dom hade nog spanat in varandra hela kvällen, och efter ett par öl gick dom ut på däck för att mysa lite ensamma. varför vi störde dem, var för att Sofie hade sin kamera, sina cigg och sin rumsnyckel i Nettes väska, så alla gick ut till dom. På bänken där flytvästarna ligger nerstoppade, ålade dom runt och Emil sa att Tobbes ögon gick i kors. Man kunde ju bara ana vart dom hade händerna nånstans. Först fick vi tag i väskan, men ciggen var i Nettes ficka, och när de ställde sig mot räcket och påbörjade sitt lilla samlag ville ingen gå fram. Tillslut gick ändå Tjejen utan namn fram och lirkade ut dom ut hennes ficka.

alltså, kryssningen är ett minne redan, historia. och jag tvivlar på att jag möter dom här människorna igen, även om vi var ett härligt gäng under nattens lopp. jag har inte orkat skriva allt vi gjorde, men träffar du mig kan du fråga om mer info, haha!
hoppas alla har haft en kanon helg och får ett bra höstlov, för nu skriver jag inte på ett par dagar, ska till landet.
puss.
jth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0