dålig uppdat.

langar en bild från london i våras, bara några i klassen med på just den, men den är fin som fan. saknar er!


hej alla söta, trötta, hårt arbetande människor!
förlåt för dålig uppdatering men jag har verkligen inte tid att blogga så mkt jag vill. ni får nöja er med ett par gånger i veckan, inte fem per dag som vissa kör med.
www.oskhar.blogg.se är en kandidat till denna bloggmani, hans blogg är ett plus dessutom! har till och med hört att han kanska ska fixa egendomän (www.oskhar.se) blir det det då (klicka inte för den finns inte än pucko!)

idag har jag i allafall haft skola, tråkigt värre!
har jag berättat att mitt utvecklingssamtal i fredags gick bra? i allafall, det gick super! godkänt i allt typ, smart som jag är!
tillbaks till sak, slöjd och bild mest hela dan. efter skolan umgicks jag med lisa & frida dom gullenosarna och i vällingby träffade vi telia och johan, asnödvändigt att veta!

jag måste nog slumra snart, men bli inte sura om det inte kommer ett till inlägg snart!
var ändå trogen, läs & kommentera allt du kan komma åt.
puss på er!

jth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0