dålig dag

hej,
som rubriken lyder. jag är inte på mitt bästa humör idag pågrund av en invalid cpstörd obotligt korkad kille i min klass, som föddes enbart för att göra mitt liv piss.
jakob heter han, är ful som stryk och får alltid stryk. ändå kan han inte låta orden hora, fitta, mammaknullare o.s.v. sluta slinka ur munnen. jag är så trött på sånt beteende! jag vägrar bli kallad hora, jag ÄR ingen hora. ingen av tjejerna i min klass är (förhoppningsvis) horor, men får ndå höra dessa elaka kommentarer gång på gång.
KILLAR! nu får ni förfan skärpa er. respektera kvinnor och förstå, att sånna där ord sårar.

annars var dagen helt okej, fast när jag kom hem var jag typ helt död. jag låg och kolla på tv och inget annat i säkert två-tre timmar.
åt en snabb middag bestående av makaroner och köttbullar.
mamma jobbar natt och mormor är här.
smsa eller ring för jag har sjukt tråkigt!
pusssss

/jth - jenny thanger elofsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0