oj bloggen typ dampar

asså seriöst när jag ska in på min blogg glömmer jag bort den där adressen blogg.se jag kmr inte på någon jävla persons blogg som typ skriver: psykisk vålkdtäckt på bio och skitmiffo grejer.

Idag skulle jag till Spökhuset igen i Beckomberga. seriöst det är fett sjukt! det var jag, valle, krause, marcus, lukas, ville och patrik och (emil! :S)
fast det kom typ värsta kärringen och sa att det var olagligt så vi skulle planka till vällingby men patrik, lucas, och emil blev avslängda!
så jag valle krause och ville åkte men ville gick typ hem från donken. ajuusste vi träffa fan max rondung och johan lindeborgen och frank på bussen !
och på donken var simun och fl1nk och typ fl1nk började stöta på lollo och sa att vi hade stora bröst, han är gay. haha han ringde mej typ sen och bah; jag ska haffa henne (lollo), säg det till henne !
haha det var cp.
igår köpte jag en gullig klänning/tröja på gina tricot för typ 149:- , det var najs.
asså fett osocial jag är men ialf;
dagens älskling: lollo för hennes humor och stora bröst !<3
bilden; jenny och krause@h&m
image2

Kommentarer
Postat av: Krause

hahaha. de e ju fan jag ;D

2008-08-08 @ 20:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0