MINA RIDNINGSPROBLEM.

TJO FAN!

idag flippade jag fan på Manne när Hugo och Wille skulle redovisa sina land. Jag känner seriöst ingen omognare än den pojken. Jag orkar verkligen inte med honom 14 dagar till, fan asså! Han är så jävla liten,äcklig,irriterande,omogen,barnslig,pervers,monoglid,underutvecklad och cp man kan vara. Emanuel det finns ingen jag hatar mer än dig!

När ilskan runnit av mig åkte jag till stallet, kommunalt as always. Handla lite godsaker på Ica och fick skjuts upp med Alice mamma Sanna, (TAAAAAAACK!) för jag orkar inte gå 20 minuter från Ica till stallet. Jag vet, jag borde verkligen träna, men när jag tänker att jag ska ut och jogga får jag typ värsta ångesten och tycker att det är asjobbigt.
Vi övade in det nya dressyrprogrammet eftersom de hade ändrat det.. Ingen framdelsvänding i det här programmet men annars typ likadant, fast lite bakvänt. Gick ganska okej, med Hope och nosen i vädret, måste träna dressyren.

Det här är mina största problem inom ridningen:
Jag sitter som en kossa
Dressyren går skitdåligt.
Det känns som att jag sitter och sågar (vilket jag typ gör)
Alla andra äger upp mig.
Jag har inte tävlat på sen i .. januari! fyfan,
Jag rider på en häst som jag sitter och förstör typ (den är underbar med sin ägare)
Jag är lat och seg på stalltjänsten efteråt/helgerna.
Jag rider inte på Mulle (Och jag saknar honom mest av allt)

Så seriöst, jag måste plugga på där med dressyren. Men ska rida igenom programmet en halvtimme på fredag och två timmar typ på lördag. Det blir skitbra Jenny, kämpa! HÄST ÄR BÄST!
Hoppas ni alla mår bra för det gör väl jag för det mesta.

Klockan är fan halv elva snart, jag är astrött!
dagens älskling: Hope , för att hon orkar med mig som ryttare.
dagens bild: Jag ville att Marcus skulle kramas, men han var rädd.

Peace out, jenny.

image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0