klassfesten

ÄGDE ÄGDE ÄGDE !
eller, det var inte fest, men asså vi umgicks, pratade, skrattade och flippade totalt. seriöst jag älskar er!
jag, mårten gås och oscari var inlåsta i ett litet rum och så kom bajsoscar utanför och vi tömde alla popcorn över hnm så han började grina. seriöst jag höll på att skratta IHJÄL mig! (film på det finns i mitt album på playahead).
och så gungade vi typ gungbräda men jag trilla av och typ dog. och så var det skitäckliga nyfödda fåglar i ett litet lekhus typ.. weard. haha.
danne och marcus och frida var roligast. men mårtengås och oscari var najs också. och så typ stoppade erik in popocorn i örat så bajsoscar åt det sen. jag dog typ av skratt seriöst. sen grilla vi och så stack jag hem, måste ut och träffa lite innan mormor rådampar. massa kärlek <3
peace out, jenny.
BILDER KOMMER SENARE. MIN MOBIL HAR INGET BATTERI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0