friluftsdag idag / förlåt tehodor

hejhej,
idag hade vi friluftsdag. mitt lag fuskade hela tiden och till slut började min frökne grina och sen drog hon. och så slutade vi klockan ett! haha, det var bra jobbat mackan, putte, danne, wille och tim! det var på bränbollen när Kirre inte kunde dömma som vi psykade henne så hon kastade protokollet i marken och gick och väg och grinade. stackars kvinna. hon har det inte lätt.
men skolavslutningen är den 11:e juni, sen slipper du oss förevigt Kirre! haha,

Idag var jag med Lollo, (först duscha jag för det spöregnade ute så mitt hår förstördes) och vi satt på coop och åt glass. och då kom cykelrobin och skulle hämta pengar i en automat. hej gayrobin, sa jag och sen gick han. det var inte kul men nu skriver jag det i allafall.
och nu är det en vecka sen jag träffade tehodor och det känns inget bra så jag sa det till honom och då blev han typ sur så nu halvbråkar vi. bli glad igen!

Jag orkar inte skriva mer idag, klockan nio är det desperate housewifes.Ha det bra hjärtegull!
/elofsson
dagens älskling: daniel och marcus bästavänner. ni är så snälla!
dagens bild: jenny och daniel på friluftsdagen. i solen innan det började regna...

image3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0