det här visste du inte!

1 av 5 män stannar kvar i sina realtioner för att de inte vågar göra slut.
 Det är en viss person jag tänker  på i det här fallet utan att nämna några namn. En kille som jag verkligen är helt beroende av, men som har en flickvän han typ är rädd för/aldrig träffar. Varför? Han pratar aldrig om sin flickvän öppet och så fort han ska träffa henne åker han till *en kommun jag inte tänker nämna* med buss i typ en timme. Hon kommer aldrig hit? Och han bor *hemlis hemlis, man fattar direkt annars*, och han är en utav mina bästa vänner. Varför kan jag bara inte få honom?! Ursäkta, men jag får typ flipp på henne, som kopplar sin kille sådär..
Kan fan inte sluta tänka på han en enda sekund..

Idag hoppade vi bana i stallet. Det gick faktiskt riktigt bra med lille Hope. Fast hoppspön asså, så jävla jobbiga. Varje gång man ger efter med handen i hoppet, åker spöt in i magen. Perfekt, det förstör typ balansen,koncentrationen och allt. USCH!

Dagens lilla tanke: Om ingen gick i skolan skulle man inte kunna komma på skitsvåra jobb som man behöver asbra utbildning till. Så, alla borde hoppa av skolan nu och leva livet! Festa, umgås, res, allt! Visst, vi behöver doktorer och poliser och brandmän och vidare. Men typ kontorssnubbar skriver sin signatur på 100 papper varje dag, det kan jag också!

Dagens älskling: Jenny Lidén, för att vi pratade engelska hela stalltjänsten x) <3
Dagens bild: Ingen.

Peace out , Jenny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0