bowling är för neards

[email protected] var min förra.
men när man skriver lite nu och då blir det seriöst jävligt tråkigt och fult i bloggen.
välkommen till min nya blog då, ni som läste min gamla och ni som inte gjorde det.
jag skiter fullständigt i vem som läser den, bara ni gör det.

just nu sitter jag och har inte så megakul med kära bror manki. datorn är på, playahead, musik och blog.
imorgon ska jag träffa erik eller tehodor. det beror liksom på vem som är snabbast på att svara.
jag tycker ju om båda två lika mkt sötnosarna. fast tehodor har jag verkligen inte känt lika längre fast vad spelar det för roll? haha ,

idag bowlade jag i jakobsberg med mange heli tommy kent och katja. eller katja bowlade inte, hon sprang runt och störde 24/7. jag kom sist 224 poäng eller något. jag brukar göra asmånga strikar men idag gjorde jag bara en? skumt. haha inte för att jag brukar spela bowling ofta..
jag skulle träffat lisa egentligen men hon skulle träffa frida sen för hennes föräldrar skulle vara borta hela natten och lisa skulle vara ute men det pallar jag verkligen inte!
asså jag såg en film som hette leo i torsdags. den var asbra! det handla om en kille som var påväg hem med sin flickvän mitt i natten. då kom värsta gänget och började jiddra. och sen sköt dom båda två, men leo överlevde. han blev skjuten i benet och hon i magen. den var assorglig! för sen blev han typ galen och skulle skjuta mördarna. och på kuppen sköt dom sin bästa vän josef av misstag. och det blev värsta dramat. fan jag typ grät, det var assorglitgt.
det finns fan inget värre än att ge sig på oskyldiga på stan, bara vara ute efter bråk. jävla miffon! jag får typ rådamp.

klockan är.. 23.33 nu. jag är fan jättetrött. ska prata lite i telefon sen ska jag sussa. 

peace / jenny

image1

Kommentarer
Postat av: hanna

jag har sett den filmen , skiiiiiitbra! :DD

2008-07-04 @ 19:42:57
Postat av: din sötnos

haha:)

2008-09-01 @ 19:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0