back in the summer of 69'

idag var det sommar. hade på mig tights och tunika.
var i vby med lidens alice och debby idag. hittade ett fint seglarlinne på h&m, brun utan sol och lösnaglar, därför kommer jag inte skriva så mkt, dom gör ont att skriva i..
mormor sover här och mamma är i riga så skulle vara hemma halv tio -.- . men han ändå svepa några cider med pankis och krause, tur det, måste ta mig igenom hela melodifestivalen ikväll. lycka till perelli.
erik dissa mig, tack tack.
en stengammal gubbe från kroation sjöng just. vackert värre, inte.
chattar med valle, tehodor, wille, frida och ebba. men nu orkar jag inte skriva mer med naglarna..
dagens älskling: alice björk för att hon tar med in lillebror och är asgullig i vällingby :)
dagens bild: jenny och jenny provar skolavslutningklänningar ! jenny lidén köpte sin ..
peace out, jenny

image7

Kommentarer
Postat av: PIMPIM

häärligt :)

2008-05-24 @ 21:57:58
URL: http://hejpimpim.blogg.se
Postat av: Anonym

Gillar din blogg.

Kolla gärna in min.

Take care (;

2008-05-24 @ 22:13:03
URL: http://beautyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0