TRÄNINGSLÄGER IMORGON!

imorgon bär det av ut till Skå igen. Undra vem jag får rida på under lägret? Jag måste packa nu egentligen, men haha. Okej, nu har jag packat lite, det mesta av ridkläderna. Men jag har neccesär och vanliga kläder kvar och mamma tjatar livet ur sig, jag måste bli klar till klockan åtta. Good luck.

Effektiv som jag är sitter jag och skriver till alla mina vänner på playahead och msn, medans packningen stor och väntar på mig. Hatar att packa! Jag hoppas verkligen att lägret blir bra i år. Det var askul förra året, men lite för mkt jobb och bråk mellan vissa lägerdeltagare. Då hade jag crimson, underbar underbar!

Beccy älskling sov hos mig inatt! Haha vi hade det askul. Jag visste inte att man kunde bli full på läsk, men inget är omöjligt! Vi kvällsbadade med kakor, låtsaschampange och ölkorv vid maltesholmsbadet. ASMYS! Klockan 05.10 gick vi och la oss till och med, så jag dygnade nästan ..

SPANIEN
asså det orkar jag inte skriva om. Finns så mkt att tala om. det var verkligen BÄST!

Om jag får gissa skriver jag ett låååååååååååååååååååångt inlägg efter lägret, annars ett kort, haha !
Sakna mig inte för mkt, och bomba sms och du har mitt nummer. All kärlek , 



 

                                                                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0