FÖRSTA SKOLDAGEN I NY SKOLA!

hejhej hjärtegulls!
idag, den 18:e började jag min nya skola , läskigt värre!
jag sällskapade med dea@ på morgonen till vinstagårdskolan som den heter.
fast vi skulle inte gå i samma enhet så jag traskade massa trappor upp till enhet 3 tillsamans med oliver, oahlberg@.
där samlades vi typ och så blev vi indelade i mentorsgrupper. min var typ ganska tråkig. en pajas till nia, och en halvkul sjua , och så hassan. hahahaha. den människan fick mig att skratta hundra gånger idag, minst! jag vet inte varför men allt han sa var verkligen kul. och så heddock lr nått, han var fett liten, haha. och typ lukas(?), han var så tyst, jag hörde inte han säga ngt om man inte var tvungen..
vinstagårdskolan har ett annorlunda upplägg, dom undervisar liksom mordernt. och min mentor pablo verkar faktiskt riktigt schysst.

senare på eftermiddagen/kvällen grillade jag med lisa och frida j, jag ska inte ens berätta hur det gick men det gick dåligt. vi blev typ bortkörda och allt, haha.
men vi hann tända en eld som slocknade ganska fort, för tanterna trodde vi var pyromaner, hahaha!

lovisa vill att jag ska dra ut med hennes kompisar, men jag har bråkat med mamma så får typ inte gå långt och då pallar jag inte, haha vi får se.
ha en skön kväll. jag bänkar mig väl framför datan natten lång och imorn är det andra skoldagen på terminen, låter konstigt men jag längtar, även om vi ska ha svenskadiagnos för att se vart vi ligger...
truth love,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0