café cooler

Morsning dönickar!

Måste erkänna att jag ÄLSKAR 7-elevens café cooler/slush med smak av mango och blodapelsin! Den kostar 15:- , verkligen värt det.

Idag boys & girls har jag vart med mamma och köpt chaps (till ridning). För nu är det så att min kära mor ska börja rida, tro det eller ej! Vi får ju se hur det går med det projektet men det ska bli kul att se den kvinnan till häst.
Och vet ni vad den tokan ska hitta på ikväll? Jo, hon och hennes vänninna ska hänga på Stureplan. Dom är 45 bast för fan. Dom ska tydligen göra en 35 m lång bardisk och ha ett dansgolv för 35000 pers. Smockfullt där ikväll säkert, man får väl se på väderleken.

Har fått syn på en urgullig sminkväska från Victorias Secret. 20 $ kostar den? Vet inte vad det är i svensk valuta men typ ganska mkt.
 
ser den lilla LÄCKERBITEN ut.
Man beställer online, och jag behöver verkligen en ny sminkväska. Är oxå i stort behov av nytt SMINK! Får ta det med pappa, alias min plånbok.
Hoppas alla känner sig sommarfräscha trots det trista vädret.
All min kärlek,




 


Kommentarer
Postat av: ebba

den kostar typ 120 :)

vad sööt den var då! :D

2008-08-14 @ 09:51:44
URL: http://litebusig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0