bowling idag

hej alla mina vänner och ovänner,
idag ska jag bowla med saga,
det ska faktiskt bli riktigt roligt,
för jag har inte träffat henne på
ett tag!
idag har jag inte gjort någonting,
hittils. typ stigit upp ut sängen,
ätit frukost, suttit vid datan,
läst om "malin plus rasmus är
lika med sant" en helt underbar
ungdomsbok som skolan gav oss.
jag har läst den innan, när jag gick
i min förra skola, men nu börjar jag
verkligen förstå innehållet.
det är en sån djup bok som man
verkligen sträckläser.
enkel att läsa också, inga komplicerade
fakta eller något sånt.
rekomenderar den boken verkligen!
jag har börjat läsa igen, haft ett litet
uppehåll. blir väl mest att jag läser
på kvällarna för datorn tar mycket tid
och skolan såklart.
jag funderar starkt på vad jag ska ha på
mig ikväll, vad är bowlingkläder för nått?
kanske en tunika med leggings, eller jeans?
jag får se, har lite tid på mig!
all kärlek, jenny.


jag tar dig ikväll saga! hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0