avfärgningsshampoo

hej allihopa!

Idag blev jag uppdragen ur sängen runt 11. Och sen har jag städat rummet hela dagen. Oj,oj,oj säger jag bara! Det var inte kul. Men nu är det rent och fint, måste köpa nya möbler bara.

Och så har jag duschat bort mitt gröna hår, som jag fick i poolen i Spanien. Har ju fått en del klagomål om det. Speciellt av Ebba Stenman, haha. Men mamma hade fått tag i ett specialshampoo som man bara kan köpa på vissa salonger, det funkade utmärkt!


Igår var jag i stan med flickorna, jättemysigt! Fick dock bara med mig 1 påse hem, konstigt nog. Påsen från Gina Tricot innehöll en fin, brun kofta och ett vitt spetslinne. Dagen var jättemysig och vi åt gott i Kungshallen.
i stan

Jag skriver imorgon igen förhoppningsvis, all kärlek

Kommentarer
Postat av: oskar

svar:

Ja nu har jag bara farfar kvar, alla andra har gått bort, men livet är så, man får göra de bästa av situationen.

2008-08-12 @ 20:46:17
URL: http://oskhar.blogg.se/
Postat av: oskar

är inte grönt hår en myt?:O

2008-08-12 @ 21:00:26
URL: http://oskhar.blogg.se/
Postat av: din ebba

älskar deej! skicka bilderna till mej (a)

puss

2008-08-13 @ 23:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0